maandag 18 januari 2010

Mijn 3e award ontvangen



Ik heb van Ellen mijn 3e award gekregen en
natuurlijk ben ik daar apetrots op!
Dankjewel meid!

Maar nou het probleem,
ik moet er 10 dingen bij noemen waar ik vrolijk van wordt en
ik moet 'm aan 3 personen doorsturen,
wat moeilijker is dan het lijkt omdat iedereen 'm eigenlijk verdient.
Maar goed, eerst de 10 dingen waar ik vrolijk van wordt:

1: mijn kinderen
(vooral als ze eens geen ruzie hebben)
2: sporten
(wat ik een paar maanden geleden nog niet kon bedenken)
3: als ik weer een beetje ben afgevallen
(want de strijd is nog niet gestreden)
4: mijn werk met leuke collega's
(hoewel nu met carnaval is het echt een gekkenhuis)
5: lekker freubelen
(vooral nu als heerlijke ontspanning in een drukke tijd)
6: gezelligheid
(een gezellig dagje freubelen of leuke dingen doen met anderen)
7: bankhangen
(na een lange, vermoeiende dag werken ff lekker voor de tv)
8: vakantie
(maar ja, wie niet, toch?)
9: lekker eten
(hoewel ik nu wel op mijn lijn moet letten natuurlijk,
maar misschien genieten ik daardoor wel extra van iets lekkers)
10: als ik weer een award krijg...hihi
(want dat is toch wel elke keer een kroon op je werk vind ik)

Zo, dat heb ik er mooi vanaf gebracht dacht ik...hihi

Maar nu de 3 personen aan wie ik 'm doorgeef:
1: Gonny
2: Janet
3: Paula

Deze 3 dames maken zo'n mooie dingen,
dat ze weleens in het zonnetje gezet mogen worden.

En zoals jullie zien heb ik de blog ook een ander jasje aangetrokken,
want ik was die sneeuw en de kou wel voort beu,
dus nu een lekker warm en liefdevol jasje voor de valentijn...hihi

Ik wens iedereen nog een fijne dag en tot snel weer!

groetjes:

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de award ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd je hebt hem verdiend, en je jasje is ook super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoihoi,

    Dank je wel voor je award!!
    Zal hem zo snel mogelijk op mijn blog zetten.

    En jij ook gefeliciteerd met je award!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met je award. Lijkt me inderdaad ook de kroon op je werk!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je award Danielle!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle