zondag 31 januari 2010

Deze 2 kaartjes kan ik eindelijk laten zien



Deze 2 kaartjes had ik gemaakt voor een yahoo-groep,
maar de eerste was voor een uitdagingssketch en
mocht ik niet laten zien omdat daar nog op gestemd moest worden en
de tweede was voor een maanduitdaging en
die moest ik opsturen, maar is ondertussen
op de plaats van bestemming,
dus kan ik ze jullie nu lekker wel laten zien en
ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden.

Zo, vandaag lekker een rustdag,
dus ik hoop nog wat te freubelen vandaag.

Iedereen een hele fijne zondag en tot snel hoop ik!

Warme groetjes van:

6 opmerkingen:

  1. hoi danielle
    schitterende kaartjes erg leuk gedaan
    liefs en groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieve en vrolijke kaartjes prachtig gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige leuke en mooie kaartjes. Prachtige kleuren en leuke stempeltjes.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,

    Wat een leuke kaartjes!!
    Uhhhm. als je even je adres wil mailen naar fderonde@casema.nl dan stuur ik je wel afdrukjes.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze zeker leuk geworden!!!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze mogen er weer wezen hoor

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle