woensdag 13 januari 2010

Mijn eerste doel nu echt bereikt!





Ja, ik heb de eerste 15 kilo er nu echt af.
Voor het begin van het jaar leek het er even op,
maar nu is het echt zo, want ja,
met die feestdagen ertussen was het natuurlijk spannend en
even was het zo, maar niet voor lang,
want ja, dat eten zette toch wel weer wat aan en
nou zijn die 2 kilo's die erbij gekomen waren eraf en
nog eens die paar ons extra waardoor mijn 1e doel nu echt bereikt is.
Ja, sorry dat ik er jullie mee lastig val,
maar ik ben zo happy, dat ik het even kwijt moest...hihi

Zo, nu op naar de volgende 10, maar eigenlijk wil ik er nog 20 af,
maar geef me nu een half jaar voor de volgende 10,
zodat ik in een jaar 25 kilo kwijt ben, wat erg mooi zou zijn en
alles extra is natuurlijk meegenomen en
daarna hopen dat het zo blijft...hihi

Maar de ticker blijft meelopen hiernaast,
dus kunnen jullie het gewoon blijven volgen als je dat leuk vindt.

groetjes van een blije ikke!


10 opmerkingen:

  1. super zeg, gefeliciteerd. Vindt het echt knap dat je al zoveel bent afgevallen ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier val je onstoch niet mee lastig?
    het dit geeft je misschien een stimulans ik vind het top hoor wat je doet
    dus ga zo door meid

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "sorry dat ik jullie ermee lastig val" Meid dit is gewoon superrrrr knap! Daar val je mij in elk geval niet mee lastig hoor! Super knap van je. Gefeliciteerd hier MOET je trots op zijn gewoon!

    Groetjes karin (KV)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, gefeliciteerd. Veel succes met de volgende 10!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow GEWELDIG!!! logisch dat je dit wilt vertellen!!!!
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat super van je gefeliciteerd met alvast deze mijlpaal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. woow wat knap zeg!! En dit mag je wel uit schreeuwen, zo trots kan je op jezelf zijn!! Super van je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel lieverds en ik ben blij dat ik jullie er toch mee "lastig" mocht vallen, want ik ben zo happy en trots op mezelf dat die wijzer dus gewoon op/rond die 100 blijft hangen, dat ik het even wilde delen met jullie...hihi
    En die volgende 10, daar ga ik mijn best zeker weer voor doen, want ben sinds maandag met een ander dieet begonnen en dat gaat super...1 kilo in 4 dagen is nogal wat, toch?
    Maar ik hou jullie op de hoogte door de ticker aan de zijkant, dus daar kun je kijken als je het leuk vindt om het te volgen

    groetjes Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super joh! Ben ook net begonnen en bij mij is de eerste 2,5 kg er af (in anderhalve week, dus dat begint goed, maar ja, begin is altijd het snelst). Heel veel succes met de volgende 10.

    Groeten Detje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He Daniëlle! Wat ontzettend knap van je! Jij gaat goed! Het gaat je helemaal lukken!

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle