woensdag 27 januari 2010

2 jongenskaarten



Deze 2 jongenskaarten van de week nog gemaakt.
Eigenlijk zit er een achtergrond achter,
maar ik heb van 1 plaatje 2 plaatjes gemaakt,
dus die met de achtergrond komt nog een keer...hihi
Ik had ze eigenlijk voor communiekaart,
maar met die scooter is niet iets voor een communie denk ik,
dus die hou ik voor "gewoon" en voor de communie
heb ik nog andere plaatjes liggen, dus die kaartjes komen nog,
want daar moet ik eerst iets mee maken en
ik moet nog stickertjes hebben om erop te plakken,
want die heb ik niet meer en heb al 2 meisjeskaarten klaar,
maar ja, ook daar moet eerst nog een stickertje op...hihi

Het is wel weer een keer wat anders dan stempels,
maar ook wel weer leuk om te doen,
hoewel ik het voor jongens toch nog steeds
moeilijker vind om iets te maken.
Hebben jullie dat ook voor mannen en jongens?

Zo, ga nu lekker aan de freubel,
want heb al weer wat gedaan vanmorgen en
van mijn vrije middag ga ik lekker genieten nu,
want vanaf morgen is het weer 3 drukke dagen werken.

groetjes en tot snel!


PS: hebben jullie mijn ticker gezien aan de zijkant?
Weer een kilo eraf...joepie!...hihi

4 opmerkingen:

  1. tja die mannen blijven lastig maar dit zijn twee prachtige stoere kaartjes, en wat goed van je weer een kilootje eraf toppie hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi danielle
    schitterende kaartjes
    erg leuk
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het erg leuke kaarten geworden Danielle! En wauw weer een kilo kwijt. Wat super!!!

    Ik heb een award voor je. Je kunt em vinden op mijn blog

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kaarten zijn toppie hoor.
    en top meid weer een kilo

    fijn weekend Gusta

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle