donderdag 28 januari 2010

Mijn 4e award ontvangen



Ik heb van Karin mijn 4e award ontvangen en
daar ben ik natuurlijk super trots op,
want zoals ik vorige keer al schreef
vind ik dat elke keer weer een kroon op mijn werk.

Dankjewel Karin, ik ben er superblij mee.

Maar ja, zoals altijd zit er ook deze keer weer
een addertje onder het gras en
dat zijn de volgende dingen:


*1. Plaats de award en het berichtje op je Blog
*2. Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven
*3. Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten
*4. Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen
*5. Plaats een link naar deze 7 bloggers
*6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven

 
De 7 dingen die jullie misschien nog niet weten zijn:

1: Ik werk in een kledingzaak, maar daar is het nu superdruk
omdat we nu midden in de verkoop van carnavalskleding zitten.
2: Ik geef demo's op open dagen bij Lumar Hobby in Tilburg.
3: Ik ben dol op lekker eten, maar nu ik aan het lijnen ben
moet ik daar natuurlijk wel af en toe rekening mee houden...hihi
4: Naast kaarten maken computer ik graag.
5: Ik vind bankhangen met de kids ook erg gezellig.
6: Ik ben nu fanatiek aan het sporten en vind het leuk,
wat ik een half jaar geleden nog niet gedacht had.
7: Dat ik blij ben dat ik mijn lijst af heb...hihi

Nu de 7 personen aan wie ik de award door moet geven:
1: Dorien
6: Corry
7: Caro om haar een hart onder de riem te steken

Dames, veel plezier ermee en ik ben benieuwd naar jullie
7 "geheime" dingen die wij nog niet weten...hihi

groetjes van:

4 opmerkingen:

  1. Hai Danielle,


    Bedankt voor je award, helemaal super.


    Gr.Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Daniëlle,
    Gefeliciteerd met je award. En ik ben zeer vereerd dat je hem aan mij hebt doorgegeven, dank je wel. Ik zal hem morgen op mijn blog plaatsen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. graag gedaan Danielle!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

hoi hoi...

Leuk dat je een reactie achter gelaten hebt en hoop dat je snel weer een keer komt kijken.

groetjes Daniëlle